En leverandør som får meg til å smile!

Å handle på nettsidene til www.photojojo.com er morsomt i seg selv. Men morroa stopper ikke der. Når pakken dumper ned i postkassa er det enda flere smil på lur.

Jeg har kjøpt card reader, men dinoen er bonus…

OBS! Det er noe mer inni!

OMG! My goodies are heeeeeeere! Rawwwwwr = dinosaur. 🙂

En ny kortleser for CF-kort til iPad og ny lekedinosaur, compliments of Photojojo.

Varelevering på denne måten, samt morsom og god nettbutikk, vil gjøre at jeg med stor sannsynlighet vil handler hos Photojojo igjen.

– Takk for en god handleopplevelse!

6 thoughts on “En leverandør som får meg til å smile!

  1. Takket være deg fikk de en kunde til nå, og jeg får ting jeg skikkelig superduper trenger, altså. Fikk lyst på nesten alt i shoppen dems! Og bekreftelsesmailen er en skikkelig dose med gladmedisin! «You’ve got this online shopping thing down pat!» 😀

Legg igjen en kommentar

